0 79 819 819 / 0 22 819 819

WizzAir


Compania aeriană Wizz Air a fost înființată în anul 2003 și a început transportul pasagerilor din 19 mai 2004. 19 zile mai devreme Polonia și Ungaria aderau la Uniunea Europeană și astfel se aflau în piața aeriană comună. Wizz Air a transportat 250.000 de pasageri în primele trei luni și jumătate de la începerea activității și a reușit sa aibă 1,4 milioane de pasageri în primul an de activitate devenind a doua companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est după SkyEurope.
În prezent, Wizz Air dispune de 20 baze operaționale în regiune: Gdansk, Poznan, Katowice, Varşovia şi Wroclaw în Polonia, Budapesta în Ungaria, Sofia în Bulgaria, Bucureşti, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Craiova şi Timişoara în România, Vilnius în Lituania, Riga în Letonia, Kiev în Ucraina, Belgrad în Serbia, Praga în Republica Cehă, Tuzla în Bosnia și Herțegovina şi Kosice din Slovacia, oferind zboruri pe mai mult de 360 de rute.


Bagaje

Fiecare pasager are dreptul de a transporta: un bagaj de mână, până la 6 bagaje de cală cu o greutate maximă de 32 de kg fiecare, o sacoșă cu produse din duty free-ul din aeroport.
Opțiunea de bagaj poate fi achiziționată online în momentul rezervării, prin check-in online (cu până la 3 ore înainte de plecare ), prin intermediul Serviciu Clienti sau direct la aeroport.
Notă: In cazul optării pentru bagaj la aeroport se vor percepe taxe suplimentare  mult mai ridicate decât cele percepute la rezervarea online.


Clase tarifare

Fiind o companie aeriană low-cost aceasta oferă doar clasa tarifară economică.


Check-in online

Serviciul de check-in poate fi făcut atât on-line, cât și în aeroport. Check-in-ul online se face  începând cu 30 zile până la 3 ore înaintea orei de zbor.


Flotă

Wizz Air are o flotă tânără compusă dintr-un singur tip de aeronave, respectiv Airbus A320. Toate cele 54 de aeronave sunt propulsate de motoare V-2500 produse de International Aero Engine și sunt echipate cu 180 de scaune confortabile din piele. Aceste noi aparate de zbor ilustrează tehnologii de ultimă oră, ceea ce ajută la menţinerea costului de exploatare la un nivel scăzut.


Hub

Wizz Air este o companie aeriană maghiar-poloneză de tip low-cost axată pe zboruri în Europa cu baza principală la Aeroportul Internațional Ferihegy din Budapesta.
Aeroportul Internațional Liszt Ferenc (Ferihegy) este principalul aeroport internațional al Ungariei, situat în apropierea capitalei ungare, Budapesta, la 16 km sud-est de centrul orașului. Aeroportul oferă conexiuni aeriene spre Europa (în principal), dar si spre Asia, Orientul Mijlociu sau America de Nord.


Mese

Fiind o companie cu tarife reduse, Wizz Air nu oferă mese la bord. Pasagerii pot cumpăra răcoritoare și gustări la bord de la Wizz-café sau Wizz – Boutique.


Servicii opționale

Compania Wizz Air oferă următoarele servicii: WIZZ Discount Club, WIZZ Flex ,WIZZ Reserved Seat, WIZZ Xtra Space , WIZZ Xpress (Îmbarcare prioritară), WIZZ XXLong (Loc prevăzut cu condiţii sporite de confort), garanție pentru ajungerea la timp la destinație.
WIZZ Discount Club oferă o gamă largă de reduceri pentru călătorii și pentru alte servicii relevante. Pe lângă reducerea minimă garantată de 45 RON la tarifele biletelor, membrii pot beneficia de o reducere suplimentară de 23 RON pentru fiecare bagaj mare de cabină și fiecare bagaj înregistrat achiziționat online.
Achizitionarea WIZZ Flex  permite modificarea online a datei, orei și a rutei de zbor. Înainte de check-in-ul online: o modificare a zborului poate fi efectuată cu 3 ore înaintea orei zborului. După check-in-ul online:  modificarea zborului poate fi efectuată cu 4 ore înaintea  zborului. Wizz nu percepe o taxă pentru servicii de modificare după ce a avut loc check-in-ul online.
Wizz Air prezintă serviciul WIZZ Reserved Seat, pentru sporirea suplimentară a confortului  pe durata călătoriei. Achiziţionarea acestui serviciu  poate asigura o îmbarcare mai plăcută şi mai puţin stresantă, având un loc garantat situat în primele 3 rânduri ale aeronavei. Astfel, se evită neplăcerile cauzate de căutarea unui loc şi se poate călători mai relaxat. În plus, se beneficiază de îmbarcarea prioritară, pentru a reduce timpul de aşteptare înainte de îmbarcare şi oferă posibilitatea de enumerare printre primele persoane care coboară din aeronavă.
Wizz Xtra Space este un serviciu care garantează că locul din mijloc de lângă fiecare pasager va fi gol. Acest lucru nu înseamnă alocarea unui loc anume la geam sau lângă culoar. Wizz Xtra Space este disponibil doar pentru anumite zboruri
Achiziționarea  serviciului de îmbarcare prioritară Wizz Xpress asigură o cale rapidă spre îmbarcare. Acest lucru va fi vizibil pe cartea de imbarcare, indicând personalului de la poarta de îmbarcare plata pentru îmbarcarea prioritară Wizz Xpress.
Prin WIZZ XXLONG EXTRA LEGROOM, CU ÎMBARCARE PRIORITARĂ INCLUSĂ se poate rezerva un loc cu spaţiu suplimentar pentru picioare la bordul curselor Wizz Air, ocupând astfel unul dintre cele mai confortabile locuri din cabina aeronavei.
GARANŢIE PENTRU AJUNGEREA LA TIMP LA DESTINAŢIE
În cazul în care zborul sosește cu întârziere de 1 oră sau mai mult, pasagerii primesc un credit de 100 EUR (pe pasager) în contul personal WIZZ. Creditul poate fi utilizat pentru a achiziţiona orice zboruri Wizz Air şi orice produse suplimentare. Serviciul poate fi achiziţionat pentru zborurile pe un singur segment.